martes, 5 de mayo de 2009

PUTA BUROCRÀCIA

Avui he anat a l'oficina de l'INEM.
La meua intenció era entregar els papers per cobrar l'atur, i pensava que amb els que portava era suficient. Al no haver-ho fet mai em vaig informar i em van dir el que tenia que portar.
Arrive, agafe numeret, i al cap de 35 minuts em criden, i després d'estar 10 minuts fullejant papers sense mirar res en concret, la tia m'envia a una altra taula a per un troç de celulosa. Havent agafat una altra vegada el numeret, passen 13 minuts i arriva el meu torn. Esta tia era un poc més ràpida, però així i tot he estat els meus 10 minuts a la seua taula.
Al tornar a la primera taula on havia estat(sort que no he fet més cúa), aquesta senyoreta, que en la meua opinió li faltava una regadeta, m'ha informat de nou que em faltava un altre paper, paper que he hagut d'anar a casa(8 km) amb el considerable trànsit que hi ha a per ell i tornar.
Al aplegar a l'oficina de nou, la de la primera taula (planta mústia, com ja l'he batejat) ma mirat i al ferli el gest com preguntant si podia passar, ja que tenia la taula sense ningú, me l'ha tornat amb un altre volent dir que no, que agafara numeret.
Per fi a sigut el meu torn, després de 18 minuts. Aquesta vegada ja ho tenia tot, menys plenar uns papers que ma donat i que he tardat 5 minuts mes.
Total, que el primer numeret l'he agafat cap a les 10.20 i he eixit d'allà, després d'haver anat a casa i tornat, cap a les 12.48. I tot açò per no saber encara si vaig a cobrar alguna cosa o no, perqué "m'ho han d'acceptar primer".

Si escric açò es perquè em pareix vergonyós que en els temps que corren de la informàtica i la comunicació hi haja este atràs en temes burocràtics.
Es troba a faltar un portal d'internet o alguna cosa similar on des d'una base de dades t'ho pugues arreglar tot tu mateix.
Paradetes de mercat es el que pareixen les taules d'aquestes oficines, i dubte que tots "els venedors" estiguen qualificats per desenvolupar ixa feina com toca i per poder fer front a les allaus de gent que passa per allà tots els dies, eficientment, amb rapidesa i amabilitat.

L'únic que ha pogut arreglar aquest desastrós matí ha sigut arrivar a casa i tindre un bon plat fet per ma mare damunt la taula per dinar. Açò es or,xata!!


<-L'Abominable Home de La Pobla->

1 comentario:

Anónimo dijo...

ABAJO LA BUROCRACIA!!!

- RIbE -