jueves, 26 de marzo de 2009

AVANÇ

Hola a tots els Bandals.
Ara que tinc un ratet, vaig a fer una entrada a este, el nostre blog.
Primer que res aplaudir le iniciativa del meu benvolgut Llukson da Souza. I dirli que té tot e meu apoyo, i que vaig a col·laborar en tot el que puga per poder portar avant aquest projecte present en la ment de uns quants(als que alguns dien "penjats").
I ja continuant, informar de que la temporada ací a Valdelinares acaba el 13 d'abril, que em quedaré fins maig i que esteu tots convidats a ma casa(no vingueu a pasqua que es quan vlen vindre tots i heu tingut tota la temporada).
Com estic en casa ajena i no tinc molt de temps,perque ja es tard, despedirme amb un fort abraç a tots i esperant veure pronte a la penya.
Records des de Alcalá de la Selva (Teruel).

<-L'Abominable Home de La Pobla->

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Hola!
Aquest es el meu primer comentari, que més que un comentari es una sugerència, no soc membre d'aquest selecte club, pero igualment pense que podria aportar alguna cosa interessant.
En fi, el que volia comentar era respecte dels logos que esteu mirant...
No m'acaven d'agradar del tot, perque pense que no us representen com us mereixqueu, que no representen alló que sou.
No tinc cap dibuix per aportar, pero pense que Bandals podria star escrit amb V i despres corregit, com algo més informal, que donés un caracter més alegre i desprecupat,ns...per dir algo.
I fins açi i de moment tot el que tinc a dir.

Anónimo dijo...

No sabem qui ets, però gràcies per la teua suggerència.
La teua idea es posarà en comú i prendrem una decisió per a la futura web.
Moltes gràcies de nou, benvolgut anònim.

ELS BANDALS DEL PARK