miércoles, 13 de mayo de 2009

Poca paraula...

Hola família.

Després d’uns calendari molt intens, ací estic de nou per a compartir la meua saviesa amb vosaltres. Sé que molts heu esperat aquest moment durant molts mesos, però com he dit abans, les obligacions m’han impedit compartir amb vosaltres els meus coneixements, però bé, no és moment de lamentar-nos, més bé al contrari, és moment d’esforçar-se i aprendre de mi; ja que a estes altures, sabeu que forme part de la vostra vida. Això sí, ja està bé de vendre la burra, i anem a començar a deixar clares unes quantes coses:

- El Tormo és un home sense paraula. Podríem equiparar el seu cas al de Luis Figo, el dia que va deixar plantada a la massa culé, per tal d’anar al Reial Madrid. Sobre Lucas, dir que fa mesos va enviar una circular informativa, on indicava que en breu començaria un nou projecte. Semblava que aquesta vegada era la definitiva, ja que del seu escrit es desprenia una enorme motivació i il·lusió per tal de tirar açò endavant, però com tantes altres vegades, no va fructificar i es va quedar en una eterna promesa com el madridista Guti. En el seu moment, li vaig dir al senyor Lucas Tormo, que podia contar amb mi, ja que m’oferia sense ànim de lucre a mirar les errades ortogràfiques dels escrits, a més de fer-me càrrec d’alguna secció (parlar d’algun individu del poble, del puto retor, de la puta església, de futbol...); encara que arribat el moment no he rebut notificació alguna.

- Un altre que s’està amagant és el Ribe, ja que ni ha convençut al Tomillo, ni ha aportat res al blog, ni s’ha deixat veure; ara bé, si algun dia la pàgina web es porta a terme, no dubteu que serà el primer en aparèixer en la foto (és el Maxi López de torn).

- I en últim lloc, ens quedem amb el Peke. El senyor de la neu, ara to té excusa per a poder participar en el blog, però sembla que està molt ocupant arreglant papers (que jo sàpiga, els papers de l’atur s’arreglen en un dia, no en 2 mesos, 3 quaresmes i 6 ramadans).

Miquel

5 comentarios:

BandalsPark dijo...

Molt bé Miquel, m'agrada la teua implicació al blog, llàstima que sols siga quan algun de nosaltres t'ho diu o veus que algú penja un post, però be,algo es algo xe, per alguna cosa es comença.


<-L'Abominable Home de La Pobla->

Llukson_21 dijo...

Dir al respecte, que el projecte está en marcha, aunque es veritat que a hores de ara esta parat (com el Nou Mestalla), aixo si, el projecte seguix, aunque les feches marcades no es puguen complir.

Dir al senyor Miquel, que no el veig ni en pintura... no pot queixarse algu que no parla, algu que no empren faena, algu que no aporta idees a la parroquia!

El peke ya esta de nou a casa, al ribe li queda poc de temps per a acabar el seu periplet madrileny, i açi, un servidor, li queda poc per a acabar el curs i poder centrarse més en la web.

Per finalitzar, aclarir, que un projecte d'aquesta envergadura no es fa en un dia... i fa falta reunir un bon equip de treball en un mateix lloc, com per exemple podrá ser casa meva, aplegat el moment. La cova del Tormo, está oberta de par en par... Miquel, pots pasar....

-Llukson_21-

eliminaT dijo...

jeje...
jo repetisc lo mateix que li vaig dir al Peke! Kuan vega al blog unes 4 entrades firmades per alguna persona que no siga jo... tornare a escriure.
Que kuan el Peke sen va anar a la neu el ÚNIC que va mantindre el blog este vaig ser jo, pero normal! Al final ser el unic tonto farta!
I que conste que estic en ganes de agarrar responsabilitat!

Anónimo dijo...

M'han agradat aquestes rèpliques. He escrit 10 línies, i he vist que la gent s’ha tornat a pujar al carro. Ara bé, jo no vull obrir un debat en açò, la meua intenció és que plasmeu les vostres creences, successos, emocions al blog. Sé que és fotut posar una entrada tots els dies, però podem establir un torn: primer el Ribe, després el Peke...; però ha faltat la iniciativa de comentar-ho amb els altres (errada de tots).
PD. El Tormo diu que no coincideix mai amb mi, hi ha una cosa que s’anomena msn, i pots deixar sms...; o també està el mòbil...

Miquel

Anónimo dijo...

ay por fin le dais un poko de vidilla a esto..ahi ahi pinxando mikel, mu bien !!!! jajajajajaj

_benda_