jueves, 27 de noviembre de 2008

SEMPRE EM QUEDARAN ELS BANDALS

Amics, companys, socis, me'n vaig.
Volia escriure açò ja fa temps i ara em pilla sense poder expresar-me com cal, i sense quasi temps per acomiadar-me.
Resumint, vaig a passar l'hivern treballant a l'estació d'esqui de Valdelinares com a pister, coses de l'atur i la crisi que no venen al cas, però no us preocupeu per mí, ja conec aquell lloc i sé com va tot, amés, SOC UN BANDAL!! I ALLÀ ON VAJA ES SABRÀ, d'això ja me n'encarregue jo.
Be, desitjar feliç any nou per adelantat i felicitat absoluta per a tots.
Allà sereu benvinguts sempre que truqueu abans per reservar lloc, recordeu-ho, i per cert, no vuiré sol, així que el company ha d'estar conforme, però be, això es veurà.
I no m'enrrotlle mes que he d'eixir ja.
Passeu un divertit hivern i comte amb les males coses.
Feu d'aquest el nostre blog un lloc de referència a la red.

P.D. Van a quedar-se flipats amb les taronges que els vaig a portar!! ara, jo em quede flipat amb la matança del porc i tota la elaboració d'embutits i demés...

1 Abraç fortíssim.
Salut i €.

<-L'Abominable Home de La Pobla->

3 comentarios:

Anónimo dijo...

Te tirarém de menos Peke!!!
Ja anire a visitarte!!
- RibE -_

Anónimo dijo...

te exaremos muxo de menos pekeño..pero bueno komo todos sabemos las ganas ke tenias de irte y que estarás en tu salsa..pos na...espero poder ir este año!!!!!besets


-benda-

Veroniiic dijo...

Agur, cm dius tu smpre!! Nop?? =)

Res, sperem alguna visiteta relampago d'eixes... jaja. I sino, ens vorem x Valdelinares! Q ste any tocaaaa! jiji.

Bsets xicutiwo!!